Blog over de restauratie van mijn '50 Studebaker Commander

Het chassis

De Carrosserie eraf tillen, vervolgens het chassis er onder vandaan rijden en daarna de boel weer op zijn pootjes zetten was een stevige klus waar ik zo goed als de hele middag mee bezig ben geweest. Het hutje zal voorlopig als schuur dienst doen voor de spullen die er uit en er af komen zodat ik ruimte heb om het chassis af te bouwen.

Opstelling per eind mei 2011

 Uit de tank kwamen droge roest snippers. Daar maak ik me dus een beetje zorgen om. Ik hoop dat de tank nog te gebruiken is. De brandstofleidingen heb ik er vandaag ook afgehaald. Die  lijken nog goed, 

en zo ziet de vlotter er na 61 jaar uit. Ik ga kijken wat er nog van te maken valt.

Eén reactie

  1. Ik ben een Nederlander die in 1956 naar Amerika kwam.
    I heb over de jaren 28 inventories van Studebaker dealers gekocht.
    Ik deed dat als een retirement (pensioen?) project.
    Ik heb over 22.000 verschillende onderdelen in mijn pakhuis.
    Ik ben oud en langzaam ,maar als je iets nodig hebt , zal ik het proberen te vinden.
    Woont U in Indonesia?
    Praten nederlanders nog Hollands?

    28 november 2011 om 00:41

Geef een reactie

