Blog over de restauratie van mijn '50 Studebaker Commander

Het hutje is er af

Nou ja, het zweeft boven het chassis. Vandaag had ik een paar uurtjes de tijd. 

Eerst nog wat laatste dingetjes uit de cabine. De ruitenwisserkabelspanners (mooi scrabblewoord) moesten er nog uit en het geluidsdempingsmatje (idem). Toen kon het grote werk gaan beginnen. De bouten waarmee de carrosserie aan het chassis verbonden zit gaven niet mee. Goed dat er slagmoertollen zijn. Een paar hadden uiteindelijk geen draad meer en er is er een gebroken. Uiteindelijk geen tijd meer om meer te doen dan de body optillen en boven het chassis op schragen te zetten, de Triumph er weer bij en snel een paar foto’s nemen. 

En zo staat de boel er dan bij. Ook hier geen verrassingen wat roest en rottigheid betreft.

Versnellingsbak en overdrive

Remcilinder en Hill Holder

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s