Blog over de restauratie van mijn '50 Studebaker Commander

Even een paar dagen wat anders

Helaas moet er af en toe gewerkt worden en dat betekent dat ik geen nieuwe foto’s heb. Net voor ik weg ging heb ik nog wel even een paar plaatjes gemaakt van de stand van zaken.

De motor met het (oliebad)luchtfilter en de accu verwijderd. Een prachtige vier liter zescilinder zijklepper. Deze blijft in principe op het chassis staan tot de carrosserie er vanaf is.

En zo staat ze er op dit moment bij. De achterkant zo goed als kaal, binnen bijna leeg. De metalen delen van het hemeltje moet ik er nog uit halen maar daar moet ik eerst nog een goede serie foto’s van maken. Anders krijg ik het nooit meer in elkaar zoals het zat.

De volgende etappe. Volgende week hoop ik het dashboard er uit te hebben. Hier moet de bedrading goed worden gedocumenteerd want het ziet er naar uit dat ik een volledig nieuwe draadboom zal moeten maken.

Geef een reactie

